ЗВІТ

директора Рихтівської гімназії Камянець- Подільської міської ради

Хмельницької області

Данилюка Володимира Вікторовича

за 2022-2023 н.р.

 

Управління закладом в сучасних умовах

Шановні односельчани, педагоги та працівники гімназії, представники батьківського та учнівського колективів. З огляду на виникнення нових викликів для системи освіти України в умовах воєнного стану протягом 2022-2023 н.р. діяльність закладу спрямовувалася на дотримання вимог законодавства України в частині забезпечення Державних гарантій у сфері освіти, забезпечення прав кожної дитини на освіту.

         Управлінська діяльність здійснювалась відповідно до розробленої Стратегії розвитку гімназії.

Ми завершили  2022-2023 н.р., складний, тривожний, воєнний, який приніс нам усім чимало викликів та незручностей.

Ще на початку навчального року ми чітко усвідомлювали, що маємо направити всі свої зусилля на пошук, аренду і облаштування приміщення для укриття на випадок повітряних тривог, адже жодне приміщення нашого навчального закладу слугувати укриттям не може.  В нашому населеному пункті є тільки одне приміщення яке підходить для цього і воно знаходиться в приватній власності. Дякуючи спільним зусиллям і добрій волі власника ми уклали договір аренди приміщення, облаштували його і змогли цілий рік працювати з змішаному режимі забезпечивши однозмінну роботу навчального закладу.

Ми консолідували зусилля для прийняття  ефективних рішень та вжили заходів щодо подолання освітніх втрат, підвищення якості освітнього процесу, результатів навчання, аналізували професійні та організаційні виклики, потреби в частині матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу з метою оперативного реагування.

Забезпечення базової середньої освіти, охоплення навчанням, збереження контингенту

Цього важкогонавчального року  не зважаючи на труднощі, нам вдалося організувати освітній процес  із дотриманням вимог безпечної роботи в умовах воєнного стану:

Всі учні гімназії які залишилися в населеному пункті навчалися за змішаною формою навчання, а учні що перебувають за кордоном– з використанням технологій дистанційного навчання.

 

Станом на 05.09.2022 року у закладі навчалось – 70 учнів.

У комплектовано 8 класів, з них:

·         класи початкової ланки 3 класи;

·         класи базової середньої освіти 5 класів.

·         Троє учнів навчаються з використанням педагогічного патронажу.

На початок навчального року за кордон виїхали 6 учнів для яких було організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.

Також ми прийняли до нашої шкільної родини 5 учнів з числа внутрішньо переміщених осіб яких зуміли забезпечити всім необхідним для успішного навчання.

 

Відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, згідно заяв батьків, станом на 01.06.2023 до 1-го класу зараховано 6 здобувачів освіти. Списки зарахованих учнів висвітлено на сайті закладу.


Створення рівних умов доступу до освіти, створення освітнього дизайну 

та розумного пристосування для інклюзивних дітей

 Хоча у гімназії немає жодної дитини яка б потребувала інклюзивного навчання ми продовжуємо  зміцнювати матеріально-технічну базу для  навчання в стінах гімназії дітей з обмеженими можливостями. В 2023 році подали клопотання до міського управління освіти і науки про реконструкцію пандуса та окремого безперешкодного входу в гімназію.

 

Здійснення методичної роботи

Нова школа потребує сучасного педагога, здатного ефективно навчати, виховувати, розвивати учнів, формувати особистість. Ключовим в сучасній школі є те, що вчитель повинен навчити дитину вчитися, здобувати знання впродовж життя.  Тому, в умовах динамічних змін, академічної свободи, педагог зобов’язаний вдосконалювати необхідні компетентності, бути здатним до інновацій та змін, володіти покроковими методиками дослідницького навчання. І педагоги Рихтівської гімназії абсолютно відповідають цим вимогам.

                   Освітній процес у закладі забезпечують 13 педагогів, з них 2 – сумісники:  

  • 9  педагогів з вищою категорією; 
  • 1 - ІІ категорії.
  • 2- І категорії  
  • 1- бакалавр
  • Один має педагогічне звання старший вчитель, один вчитель-методист, а один педагог має вчене звання доцент

 

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Створення оптимальної моделі методичної роботи в навчальному закладі з метою максимального задоволення потреб у здобутті освіти відповідно рівня  підвищення фахової майстерності педагогів школи» та виконання таких завдань:

- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

- залучення дітей до науково-дослідницької діяльності;  

- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників,  проведення  предметних тижнів;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу;  

- забезпечення ефективності  методичної роботи  школи;  

- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;  

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;  

- підвищення іміджу навчального закладу.  

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу.  

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли директор гімназії, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань.

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:  

-         Аналіз  внутрішньошкільної методичної роботи за минулий навчальний рік.

-          Про організацію роботи над  методичною темою.

-          Розподіл обов'язків між членами методичної ради.

-          Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2022-2023 навчальному році.

-          Про організацію науково-дослідницької роботи  учнів та педагогів.

-          Схвалення планів роботи шкільних методичних об’єднань, методичної ради, школи молодих педагогів. 

-          Про ознайомлення з нормативними документами, які регламентують роботу шкіл у 2022-2023 р. (наказами та листами МОНУ), надання методичних рекомендацій при викладанні предметів.

 -          Про підготовку та участь учнів у олімпіадах,  предметних конкурсах, турнірах. 

-          Про результати перевірки класних журналів 1-9 класів. 

 

-          Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму. 

-          Про рівень самоосвітньої роботи вчителів над реалізацією індивідуальних науково-методичних  проблем. 

-          Аналіз курсової підготовки педагогічних працівників та планування проходження курсів підвищення  кваліфікації. 

-          Звіт про роботу МО вчителів  гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, початкових класів та МО класних керівників. 

-          Про роботу ШМО над реалізацією науково-методичної проблеми.

 -         Про підготовку матеріалів до участі у  виставці-ярмарку  педагогічної творчості. 

-          Творчі звіти вчителів, які атестуються.

-          Звіт про роботу керівників гуртків. 

-           Про підсумки проведення 

ІІ етапу Всеукраїнських  учнівських  олімпіад з  навчальних предметів у 2022/2023 навчальному році 

 Підсумки атестації педпрацівників:

Атестація педпрацівників гімназії в 2022-2023 році проводилась згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників зі змінами і доповненнями відповідно до наказу МОН України №1473 від 20.12.11 року  “Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників ”.

Адміністрацією школи у вересні місяці було створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом, розроблено план роботи атестаційної комісії, ознайомлено педколектив зі списками педпрацівників, що атестуються, перевірено строки проходження ними курсів підвищення кваліфікації, складено графік проведення ними відкритих уроків та виховних годин, а також проведено відвідування уроків і виховних заходів дирекцією гімназії. Видано відповідний наказ.

Слід відзначити високий рівень оформлення атестаційних матеріалів, накопичення розробок уроків та виховних заходів, впровадження нових педагогічних технологій у діяльності педагога що атестується. За результатами атестації вчительці початкових класів Твердохліб Г.В. підтверджено кваліфікаційну першу категорію.

 

Один із напрямків методичної роботи - узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи.

Протягом року продовжувалася робота щодо поповнення узагальнених матеріалів з досвіду роботи вчителів школи. 

З боку дирекції  школи, голів МО  надавалася допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів.

Протягом 2022-2023 н.р. було організовано роботу 4 методичних об’єднань вчителів-предметників, затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали шкільні методичні об’єднання, визначено керівників з числа досвідчених педагогів.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення підсумкових контрольних робіт, так і науково-методичні питання. Протягом семестру вчителі школи проводили позакласні заходи в межах шкільних предметних тижнів.

Керівники МО звітували про роботу протягом року. Було дано рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.  

  В цілому роботу МО протягом 2022-2023 н.р. можна вважати задовільною, отже, слід зазначити, що методична робота протягом 2022-2023 н.р. проводилася на достатньому рівні.

 

 Підсумки виховної роботи в гімназії.

 

Виховна робота в цей важкий воєнний рік здійснювалася переважно в світлі патріотичного виховання. Майже усі заходи були спрямовані на висвітлення героїчної боротьби українського народу у війні з російським агресором: щоденна хвилина мовчання, підняття прапора учнями гімназії, зустрічі з односільчанами-ветеранами, перегляд документальних стрічок, вшанування загиблих на війні, листи та малюнки на фронт, волонтерство тощо.

Визначним досягненням здобувачів освіти нашої гімназії є організований волонтерський рух, результатом якого було збір речей,  харчів та коштів як для фронту, так і  для потреб постраждалих від війни регіонів. Наші волонтери були відмічені неодноразовими подяками різних рівнів. Їх діяльність позитивно відзначено головою військово-цивільної адміністрації Хмельницької області.

 Також протягом навчального року було організовано правовий всеобуч для батьків, де розглядались питання про виконання батьківських обов’язків, відповідальність батьків за безпеку та збереження здоров’я дітей, профілактики жорстокого поводження з дітьми та насильства в сім'ї та булінгу, протидії ксенофобським проявам, питання профорієнтації, протидії торгівлі людьми.   Проведено заходи в рамках «Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», Тиждень протидії торгівлі людьми, заходи в рамках Місячника правової освіти.     У  2022 – 2023 н.р. проведено заходи: з відзначення річниці визволення України від нацистських загарбників (жовтень), Дня партизанської слави (вересень), Дня українського козацтва (жовтень), Дня захисника України (жовтень), Революція Гідності (листопад), вшанування пам’яті жертв Голодомору  (листопад),  річниця  трагедії Бабиного Яру (вересень), День Соборності України (січень), день пам’яті  Крут (січень), день пам’яті Героїв Небесної сотні (лютий), День учасників бойових дій на території інших держав (лютий),  до міжнародного Дня рідної мови (лютий), Дня збройних сил України (грудень), річниця  аварії на Чорнобильській АЕС (квітень), Великодні свята (квітень), Дня пам’яті та примирення (травень), Дня вишиванки (травень),  Дня Європи (травень), Дня пам’яті жертв Другої світової війни (травень).

З метою профілактики шкідливих звичок, попередження тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, наркотичних та психотропних речовин в школі проводилась лекційна робота з запрошенням фахівців. Проводились інформаційні заходи з питань захворюваності на ГРВІ, грипп, коронавірус. Протягом року   адміністрацією школи  контролювався стан здоров’я учнів. Велися моніторингові дослідження захворюваності учнів на різні інфекційні захворювання, проводилася просвітницька робота, щодо ведення здорового способу життя, профілактика негативних звичок, додержання режиму дня, правильного раціону харчування тощо. Цю роботу здійснювали класні керівники.

 Протягом року  були проведені з відзначення річниць видатних українських політичних, громадських діячів, гетьманів.  Також протягом року     були проведені традиційні тематичні дні та тижні: День Знань, День вчителя, День української писемності та мови, Всесвітній День прав людини, День пам’яті жертв голодомору, Всесвітній День боротьби зі СНІДом, День рідної мови. Протягом 2022-2023 н.р. проводилась робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Було проведено шкільні тижні безпеки дитини, лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявлення вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання допомоги потопаючому. Проведено планові бесіди з попередження травматизму, інструктажі.

Важливу роль у вихованні свідомості учнів відігравало учнівське самоврядування.  З ініціативи учнівського самоврядування проводяться цікаві заходи, акції, конкурси та вечори. Робота учнівського самоврядування у Рихтівській гімназії спрямована на тісну співпрацю учня, вчителя, та батьків. Велика увага приділяється плануванню і організації позаурочної навчально-виховної роботи з дітьми, підлітками в школі. Вивчення та врахування індивідуальних особливостей учнів сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок, самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Під час підготовки заходів проводиться тісна співпраця органів учнівського самоврядування з учнями, класними керівниками, дирекцією школи. У цьому допомагає добре налагоджена робота учнівського самоврядування. Шкільне самоврядування бере активну участь у контролі за санітарним станом школи, дотриманні учнями норм етичної поведінки, зовнішнім виглядом школярів, слідкуванні за збереженням всього шкільного майна.

Учнівське самоврядування школи сьогодні - це не лише принцип організації учнівського колективу, а й орган керівництва колективом, який стимулює громадянське і моральне виховання особистості. Воно сприяє процесу вдосконалення управління шко­лою, оскільки передача окремих організаційних функцій учням забезпечує розв'язання складних навчально-виховних проблем. Головне завдання учнівського самоврядування  – це розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання їм можливості виявити себе, формування управлінських навичок. 

В гімназії розроблено та затверджено план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, а також порядку реагування на його випадки, застосування заходів виховного впливу на учнів. Класними керівниками систематично проводиться роз’яснювальна робота з учнівськими та батьківськими колективами з метою створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей ціннісних життєвих навичок, профілактики проявів булінгу (цькуванню) та попередження про адміністративну відповідальність. З цього питання оформлено стенд в коридорі навчального закладу.

У рамках Дня толерантності учасники освітнього процесу долучалися до різних заходів.

Інформація з питань виховної роботи  висвітлюється та постійно оновлюється на сайті закладу та на шкільній сторінці у  Фейсбук.

Професійна спільнота класних керівників сприяла створенню виховного середовища для індивідуального розвитку здобувачів освіти  з метою формування національно-патріотичної свідомості здобувачів освіти в умовах сучасної школи.

 

Соціальний захист, збереження здоров’я,  медичне обслуговування, організація гарячого харчування

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у гімназії, проводиться згідно з діючим законодавством. На початку навчального 2022-2023 року було систематизовано соціальний паспорт закладу, в грудні 2022 року оновлено  загальношкільний банк даних здобувачів освіти соціально незахищених категорій. Систематично здійснювалось оновлення банку даних дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились кожного разу після зміни у соціальному статусі здобувача освіти гімназії.. 

Адміністрацією скоординовано річний план роботи гімназії, план виховної роботи класних керівників з питань соціальної підтримки та допомоги дітям соціально незахищених категорій.

 

Медичний огляд учнів у 2022 році було проведено з дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних правил і норм. Всього медичному огляду підлягали 70 учнів. Зі зрозумілих причин медогляд не пройшли учні які вимушено покинули країну і знаходяться за кордоном.

Аналіз результатів медичного огляду показав, що у закладі спостерігається зменшення кількості хворих у порівнянні з 2021 роком.

Медичне обслуговування працівників гімназії у 2022 році організовано на базі Камянець-Подільської міської поліклініки. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора. На жаль медичного працівника в гімназії немає що створює певні незручності та ризики. Питання медичного обслуговування вирішено шляхом укладання угоди між гімназією та Рихтівською амбулаторією.

Одним з першочергових завдань навчального закладу є збереження здоров’я учнів, а саме створення умов для організації збалансованого харчування дітей. Для учнів 1-4 класів та для учнів пільгових категорій  організовано гаряче харчування в харчоблоці гімназії за рахунок міського бюджету а для інших бажаючих організовано гаряче харчування за батьківські кошти.

Хоча харчоблок і потребує капітальної реконструкції, він забезпечений всім необхідним для здійснення повноцінного харчування яке організовується під контролем держпродспоживслужби. Згідно проведених управлінням освіти і науки тендерів здійснюється централізоване постачання продуктів харчування що засвідчується відповідними сертифікатами якості. В гімназії є всі умови для зберігання продуктів та приготування страв, які готуються за затвердженим держпродспоживслужбою меню. Харчування учнів здійснюється на великих перевах згідно затвердженого графіка.

 

Дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, стан дитячого травматизму

Пріоритетним завданням Рихтівської гімназії є організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності. На початок навчального року оформлено всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах і шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, на експлуатацію харчоблоку та акт готовності гімназії до навчального року і опалювального сезону. Питання ОП та БЖ обговорюються на нарадах при директорі та педагогічних радах. З учнями було проведено тижні безпеки дорожнього руху, безпеки життєдіяльності, акції «Будь уважним, пішоходе!», «Молодь за безпеку дорожнього руху», День охорони праці.

Сплановано роботу класних керівників та педагогів щодо попередження дитячого травматизму. Під час навчання з використанням дистанційних технологій бесіди та інструктажі з техніки безпеки проводилися в офлайн та онлайн-форматах. Класні керівники демонстрували відео, презентації,  спільно з учнями розв’язували практичні завдання щодо попередження травмувань. Особлива увага приділялася роботі щодо вивчення правил поведінки з вибухонебезпечними предметами та поведінці у воєнний час.

Одним з пріоритетних завдань колективу є продовження пропедевтичної роботи щодо дотримання учасниками освітнього процесу правил безпеки життєдіяльності, профілактики дитячого травматизму шляхом  демонстрації відеороликів, практичного відпрацювання дій в надзвичайних ситуаціях, моделюванню та аналізу життєвих ситуацій, а також формувати в учнів навички конструктивного вирішення конфліктів у міжособистісних стосунках. 



Стимулювання учнів та педагогів закладу

У гімназії створено умови для стимулювання діяльності учасників освітнього процесу, формування їх творчої особистості.

За результатами роботи працівники закладу були відзначені різними нагородами:

Грамотами та подяками дирекції закладу, відділу освіти і науки Камянець-Подільської міської ради, міського голови. Також за сумлінну працю згідно з колективним договором педколективу виплачена премія та матеріальна допомого техперсоналу.

Організація фінансово-господарської діяльності. Зміцнення матеріально-технічної бази закладу

Право на якісну освіту в безпечних і нешкідливих умовах може бути реалізоване виключно за умови достатнього фінансування освіти та ефективного використання цих коштів. 

Питання щодо фінансування нашого закладу (надходжень) та витрат є прозорим та регулярно оприлюднюється на сайті. 

         З метою покращення матеріально - технічного стану протягом року залучалися  кошти з різних джерел.

 

В 2022-2023навчальному  році:

1.     Придбано меблі до 1 класу НУШ.

2.     Проведено ремонт приміщень школи.

4.     Проведено ремонт електропідігрівача води.

5.     Завершено встановлення LED освітлення.

7.     Проведено поточний ремонт системи водопостачання.

8.     Встановлено жалюзі в учительській та  коридорі школи

9.     Замінено стенди

 

Також за державні кошти здійснено наступні придбання:

 

Дрова

 

411611, 36

Електрична енергія ( вт. ч. розподіл е/е)

 

27314,14

Послуги доступу до мережі інтернет

 

2828,00

Лікарські засоби та медичні товари

 

419,00

Електровимірювальні роботи (азмір опору)

 

472,00

Мило

 

764,64

Дезинфікуючі засоби

 

554,00

Паперові рушники, туалетний папір

 

506,40

Засоби для чищення

 

3808,26

Вогнегасники порошкові В5

 

780,00

Лопати, кирки

 

1480,00

Всього

 

450537,80

Більш детальну інформацію можна знайти на  сайті гімназії в розділі фінансова діяльність.

 

Шановні присутні. Минулий рік був неймовірно важким і тривожним для усієї України. Така найжахливіша подія як війна внесла свої страшні корективи в освітянську діяльність. Алеми вистоїмо і прикладемо максимум зусиль для здійснення ефективного освітнього процесу як в очному режимі так і під час навчання з використанням дистанційних технологій для усіх наших дітей в якому б місці Планети вони не знаходились.

 

Слава Україні! 

Відповідно до статті 30 нового Закону «Про освіту» надаємо інформацію та документи про свою діяльність

Повна назва:

Рихтівська гімназія Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області

Скорочено:

Рихтівська гімназія

Тип ОУЗ:

Загальноосвітня школа

Ступінь:

 

Форма власності:

комунальна

Тип місцевості:

сільська

Індекс:

32346

Поштова адреса:

Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, с.Рихта, вул. Макаренка, 8а

Телефони:

0677995382

E-mail:

rychta_08.kpr@i.ua

Сайт:

https://rychta.jimdo.com/

Директор:

Данилюк Володимир Вікторович

Мова навчання:

українська

Кількість учнів:

71

Кількість персоналу:

20

Кількість класів:

8

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИМІЩЕННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНУ БАЗУ ЗАКЛАДУ

Назва показника 1

Усьо­ го

Назва показника

Усьо-

А

1

А

1

І Загальна площа всіх приміщень (кв.м)

752

Чи є в закладі (1-так, 0-ні) Фізкультурна зала

0

з них здано в оренду (кв.м)

 

Крім того, площа орендованих приміщень (кв.м)

 

Басейн

-

3 рядків 01 та 03 - кількість класних кімнат (уключаючи навчальні кабінети і лабораторії)

12

Навчально-дослідна ділянка (арів)

-

Підсобне господарство

-

їх площа (кв.м)

324

Опалення (1 - центральне або власна котельня, 2 - пічне)

2

Кількість навчальних кабінетів Математики

-

Водогін

1

Фізики

-

у тому числі з гарячою водою

1

Хімії

-

Каналізація

1

Географії

-

їдальня або буфет з гарячим харчуванням

1

Біології

-

число посадкових місць у їдальні або буфеті

45

Української мови і літератури

-

у тому числі у пристосованих приміщеннях

45

Інших мов і літератур національних меншин

-

Кількість поверхів в основній будівлі закладу

1

Іноземної мови

-

До якого поверху є безперешкодний доступ дітей-інвалідів

1

Усіх кабінетів з лінгафонним обладнанням

-

Основ інформатики й обчислювальної техніки

1

Кількість окремих будівель (уключаючи майстерні та пришкільний інтернат), де навчаються учні

1

У них:

встановлено комп’ютерних класів

1

обладнано робочих місць з комп’ютером

6

зних: потребують капітального ремонту

-

у тому числі в яких використовується операційна система з відкритим кодом

 

перебувають в аварійному стані

-

Кількість комп’ютерів у закладі, усього

10

Чисельність учнів, які проживають на відстані більше 3 км від закладу і потребують підвезення

-

3 них:

підключено до Інтернету

1

не працюють

2

у тому числі: учнів, для яких організовано підвезення

-

термін придбання становить понад 5 років

2

використовуються в управлінсько-господарській діяльності

2

з них за програмою “Шкільний автобус”

-

у тому числі для ведення бібліотечного фонду

-

учнів, які проживають у пришкільному інтернаті

-

Крім того, кіль­ кість

портативних комп’ютерів, ноутбуків, нетбуків

-

Бібліотечний фонд Кількість книг, брошур, журналів (примірників)

1177

планшетів

-

підключених до Інтернету (з рядків 25 і 26)

-

у тому числі підручників, усього

878

інтерактивних комплексів

-

з них для: 1-4 класів

332

Кількість комп’ютерних програмних засобів навчання, які використовуються у навчальному процесі

-

5-9 класів

546

Кількість майстерень

1

 

 

 

 

Інформація про працівників ЗОШ

Кількість вчителів

15

 

З  них мають основну роботу

13

 

Технічний персонал

7

 

З них сезонний

1

 

 

 

 

 

 

Інформація про вакантні посади: на даний період вакантних посад немає.

 

 

Правила прийому до закладу освіти: 

1. Заява батьків або інших уповноважених осіб.

2.Медична довідка.

 

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами: 

1. При потребі можлива індивідуальна форма навчання.

2. Наявність пандусу.

3. Одноповерхове приміщення без перешкод для пересування.

 

Додаткові освітні та інші послуги: немає.

 

Мова освітнього процесу: українська

Територія обслуговування: село Рихта, Кам-Под району.

Річний звіт директора гімназії Данилюка В.В.  за 2021-2022 н.р.

 

Стан виконання навчальних програм:

Адміністрацією школи згідно з планом внутрішкільного контролю було перевірено й погоджено календарні плани вчителів, до уваги бралася загальна кількість уроків, кількість контрольних, практичних та лабораторних робіт, уроків розвитку зв’язного мовлення, позакласного читання.

Згідно з річним планом роботи школи та пла­ном контролю за якістю навчально-виховної роботи, з метою виявлення стану виконання навчальних програм було проведено співбесіди адміністрації  школи з вчителями, перевірка навчальної документації, класних журналів, календарних та поурочних планів, зошитів для контрольних, практичних та лабораторних робіт з метою з’ясування рівня виконання навчальних програм та планів.

Під час перевірки зверталась увага на якість і своєчасність виконання  навчальних програм, зміст програмового матеріалу з кожної теми і запис виконання його в класному журналі, проведення передбаченого мінімуму контрольних, практичних, лабораторних робіт, тематичного оцінювання навчальних досягнень, умінь та навичок учнів, екскурсій, уроків позакласного читання та розвитку мовлення, обов’язкових практичних робіт  з фізики, хімії, біології, використання міжпредметних зв’язків.

 Питаннями виконання навчальних програм адміністрація школи цікавиться також під час відвідування уроків, визначаючи в процесі аналізу уроків послідовність і якість виконання програм.

Проведена перевірка показала, що навчальні плани і програми за 2021-2022 навчальний рік з предметів інваріантної  частини навчального плану виконано за рахунок ущільнення тем. Уроки вчителів, що хворіли, проходили курси підвищення кваліфікації  заміняли вчителі відповідної кваліфікації тому розбіжності у кількості навчальних годин немає.

Вчителі здійснюють своєчасний контроль за рівнем компетентностей учнів шляхом усного опитування, тестування, проведення контрольних, самостійних, практичних та лабораторних робіт, тематичного оцінювання, систематичної перевірки ведення зошитів, проведення аналізу контрольних робіт. Під час відвідування уроків обов’язково зверталась увага на відповідність теми уроку календарному плану вчителя, на планування вчителем матеріалу і його відображення на уроці.

 Записи у класних журналах відповідають навчальним програмам  і календарному плануванню.

Учителі початкових класів провели необхідну кількість контрольних робіт, видів перевірки з української мови та математики відповідно до вимог навчальних програм та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи затверджених наказом Міністерства освіти і науки України.  і науки України. Ведення класних журналів,  вчителями початкових класів, відповідають вимогам інструктивно методичного листа Міністерства освіти і науки України .     

Дотримувалися вимог програми при написанні контрольних робіт, творів, переказів, проведення уроків зв’язного мовлення, уроків з літератури  рідного краю вчителі української мови та літератури. Вони проводили оцінювання навичок мовленнєвої діяльності, говоріння, читання згідно вимог навчальної програми з української мови.

З усіх предметів здійснюється тематичне оцінювання навчальних досягнень, умінь та навичок учнів. Кількість тематичних оцінок  відповідає вимогам навчальних програм.

Педагогічний колектив працював в режимі дистанційного навчання. Головною метою, з якою педагоги справились на достатньому рівні, було налагодження зворотнього зв’язку з учнями. Активно використовувався в цьому процесі сайт школи, електронна пошта, мобільний зв’язок, створенні в кожному класі Viber групи.

Підсумки методичної роботи:

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Створення оптимальної моделі методичної роботи в навчальному закладі з метою максимального задоволення потреб у здобутті освіти відповідно рівня  підвищення фахової майстерності педагогів школи» та виконання таких завдань:

- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

- залучення дітей до науково-дослідницької діяльності;  

- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників,  проведення  предметних тижнів;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу;  

- забезпечення ефективності  методичної роботи  школи;  

- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;  

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;  

- підвищення іміджу навчального закладу.  

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу.  

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань.

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:  

-         Аналіз  внутрішньошкільної методичної роботи за минулий навчальний рік.

-          Про організацію роботи над  методичною темою.

-          Розподіл обов'язків між членами методичної ради.

-          Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2021-2022 навчальному році.

-          Про організацію науково-дослідницької роботи  учнів та педагогів.

-          Схвалення планів роботи шкільних методичних об’єднань, методичної ради, школи молодих педагогів. 

-          Про ознайомлення з нормативними документами, які регламентують роботу шкіл у 2021-2022 р. (наказами та листами МОНУ), надання методичних рекомендацій при викладанні предметів.

 -          Про підготовку та участь учнів у олімпіадах,  предметних конкурсах, турнірах. 

-          Про результати перевірки класних журналів 1-9 класів. 

 

-          Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму. 

-          Про рівень самоосвітньої роботи вчителів над реалізацією індивідуальних науково-методичних  проблем. 

-          Аналіз курсової підготовки педагогічних працівників та планування проходження курсів підвищення  кваліфікації. 

-          Звіт про роботу МО вчителів  гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, початкових класів та МО класних керівників. 

-          Про роботу ШМО над реалізацією науково-методичної проблеми.

 -         Про підготовку матеріалів до участі у  виставці-ярмарку  педагогічної творчості. 

-          Творчі звіти вчителів, які атестуються.

-          Звіт про роботу керівників гуртків. 

-           Про підсумки проведення 

ІІ етапу Всеукраїнських  учнівських  олімпіад з  навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році 

 

Один із напрямків методичної роботи - узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи.

Протягом року продовжувалася робота щодо поповнення узагальнених матеріалів з досвіду роботи вчителів школи. 

З боку дирекції  школи, голів МО  надавалася допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів.

Протягом 2021-2022 н.р. було організовано роботу 4 методичних об’єднань вчителів-предметників, затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали шкільні методичні об’єднання, визначено керівників з числа досвідчених педагогів.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення підсумкових контрольних робіт, так і науково-методичні питання. Протягом семестру вчителі школи проводили позакласні заходи в межах шкільних предметних тижнів.

Керівники МО звітували про роботу протягом року. Було дано рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.  

  В цілому роботу МО протягом 2021-2022 н.р. можна вважати задовільною, отже, слід зазначити, що методична робота протягом 2021-2022 н.р. проводилася на достатньому рівні.

 

Підсумки атестації педпрацівників:

Атестація педпрацівників ЗОШ в 2022 році проводилась згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників зі змінами і доповненнями відповідно до наказу МОН України №1473 від 20.12.11 року  “Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників ”.

Адміністрацією школи у вересні місяці було створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом, розроблено план роботи атестаційної комісії, ознайомлено педколектив зі списками педпрацівників, що атестуються, перевірено строки проходження ними курсів підвищення кваліфікації, складено графік проведення ними відкритих уроків та виховних годин, а також проведено відвідування уроків і виховних заходів дирекцією школи. Видано повідний наказ.

Слід відзначити високий рівень оформлення атестаційних матеріалів, накопичення розробок уроків та виховних заходів, впровадження нових педагогічних технологій у діяльності педагогів що атестуються.

Досягненння учнів:

Нагороджено Похвальним листом ученицю, яка має високий рівень навчальних досягнень у 2021 – 2022 н.р., а саме:

1.       Петришину Анастасію - ученицю 9 класу

2. Мельник Роман - учень 9 класу

3. Хмельовський Максим - учень 8 класу

 

Підсумки виховної роботи

Протягом навчального року було організовано правовий всеобуч для батьків, де розглядались питання про виконання батьківських обов’язків, відповідальність батьків за безпеку та збереження здоров’я дітей, профілактики жорстокого поводження з дітьми та насильства в сім'ї та булінгу, протидії ксенофобським проявам, питання профорієнтації, протидії торгівлі людьми.   Проведено заходи в рамках «Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», Тиждень протидії торгівлі людьми, заходи в рамках Місячника правової освіти.      Велика увага приділялась патріотичному вихованню учнів, вшануванню пам’яті видатних державних діячів, борців за незалежність України. У  2021 – 2022 н.р. проведено заходи: з відзначення річниці визволення України від нацистських загарбників (жовтень), Дня партизанської слави (вересень), Дня українського козацтва (жовтень), Дня захисника України (жовтень), Революція Гідності (листопад), вшанування пам’яті жертв Голодомору  (листопад),  річниця  трагедії Бабиного Яру (вересень), День Соборності України (січень), день пам’яті  Крут (січень), день пам’яті Героїв Небесної сотні (лютий), День учасників бойових дій на території інших держав (лютий),  до міжнародного Дня рідної мови (лютий), Дня збройних сил України (грудень), 

Під час дистанційного навчання: річниця з нагоди аварії на Чорнобильській АЕС (квітень), Великодні свята (квітень), Дня пам’яті та примирення (травень), Дня вишиванки (травень),  Дня Європи (травень), Дня пам’яті жертв Другої світової війни (травень).

З метою профілактики шкідливих звичок, попередження тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, наркотичних та психотропних речовин в школі проводилась лекційна робота з запрошенням фахівців. Проводились інформаційні заходи з питань захворюваності на ГРВІ, грип. Протягом року   адміністрацією школи  контролювався стан здоров’я учнів. Медичною сестрою велися моніторингові дослідження захворюваності учні на різні інфекційні захворювання, проводилася просвітницька робота, щодо ведення здорового способу життя, профілактика негативних звичок, додержання режиму дня, правильного раціону харчування тощо. В подальшому цю роботу продовжили класні керівники.                                                                Протягом року  були проведені заходи До Дня партизанської слави, Дня українського козацтва, Дня пам’яті жертв Голодомору, Дня Героїв Небесної сотні  та з відзначення річниць видатних українських політичних, громадських діячів, гетьманів.  Протягом року   в школі  були проведені традиційні тематичні дні та тижні: День Знань, День вчителя, День української писемності та мови, Всесвітній День прав людини, День пам’яті жертв голодомору, Всесвітній День боротьби зі СНІДом, День рідної мови. Протягом 2021-2022 н.р. проводилась робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Було проведено шкільні тижні безпеки дитини, лекції з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при виявлення вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання допомоги потопаючому. Проведено планові бесіди з попередження травматизму, інструктажі.

        Виховна робота здійснювалась в дистанційному режимі.   Важливу роль у вихованні свідомості учнів відігравало учнівське самоврядування.  З ініціативи учнівського самоврядування проводяться цікаві заходи, акції, конкурси та вечори. Робота учнівського самоврядування у Рихтівській гімназії спрямована на тісну співпрацю учня, вчителя, та батьків. Велика увага приділяється плануванню і організації позаурочної навчально-виховної роботи з дітьми, підлітками в школі. Вивчення та врахування індивідуальних особливостей учнів сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок, самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Під час підготовки свят проводиться тісна співпраця органів учнівського самоврядування з учнями, класними керівниками, дирекцією школи. У цьому допомагає добре налагоджена у школі робота учнівського самоврядування. Шкільне самоврядування бере активну участь у контролі за санітарним станом школи, дотриманні учнями норм етичної поведінки, зовнішнім виглядом школярів, слідкуванні за збереженням всього шкільного майна.

Учнівське самоврядування школи сьогодні - це не лише принцип організації учнівського колективу, а й орган керівництва колективом, який стимулює громадянське і моральне виховання особистості. Воно сприяє процесу вдосконалення управління шко­лою, оскільки передача окремих організаційних функцій учням забезпечує розв'язання складних навчально-виховних проблем. Головне завдання учнівського самоврядування  – це розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання їм можливості виявити себе, формування управлінських навичок. 

 

Господарська робота

         З метою покращення матеріально - технічного стану протягом року залучалися державні, спонсорські та благодійні кошти.

1.     Придбано меблі до 1 класу НУШ.

2.     Проведено ремонт приміщень школи.

3.     Виготовлено проектно-кошторисну документацію на харчоблок.

4.     Проведено ремонт електропідігрівача води.

5.     Завершено встановлення LED освітлення.

6.     Перекладено піч в 3 класі.

7.     Проведено поточний ремонт системи водопостачання.

8.     Встановлено жалюзі в коридорі школи

9.     Замінено стенди

 

 

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

1.    Директор закладу розглядає звернення у встановленому порядку.

2.    Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3.    Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор школи  повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

4.    Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.