Вибір підручників для 7 класу

Вибір підручників для 2 класу

Вибір підручників для 1 класу

Вибір підручників для 6 класу

Вибір підручників для 1 класу

Вибір підручників для 9 класу

Вибір підручників для 4 та 8 класів

 Статут Рихтівської гімназії

1.      ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Рихтівська гімназія Кам’янець-Подільської  міської ради Хмельницької області є комунальною власністю Кам’янець-Подільської міської ради та правонаступником Рихтівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Кам’янець-Подільської районної ради Хмельницької області внаслідок зміни назви.                                                                               1.2 Місцезнаходження Рихтівської гімназії: 32346, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район, село Рихта, вулиця Макаренка, 8а                       

1.3. Повна назва закладу загальної середньої освіти:  Рихтівська гімназія Кам’янець-Подільської  міської ради Хмельницької області                                                          1.4. Скорочена назва закладу загальної середньої освіти:  Рихтівська гімназія. 1.5.   Організаційно-правова форма: комунальний заклад.                                               1.6.  Рихтівська гімназія є юридичною особою, має печатку, штами, бланки зі своєю назвою, ідентифікаційний номер, може відкривати рахунки в установах банків.                       1.7.      Засновником Рихтівської гімназії є Кам’янець-Подільська міська рада.

Уповноваженим органом управління закладом освіти є управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради.   

1.8. За своїм статусом Рихтівська гімназія належить до категорії неприбуткових закладів та діє як комунальний заклад освіти.     

1.9. Рихтівська гімназія забезпечує базову середню освіту. У закладі освіти створюються та функціонують такі підрозділи:

1.9.1. Початкова школа, яка забезпечує належний рівень початкової освіти учнів згідно з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти (1-4 класи).

1.9.2. Гімназія, яка забезпечую базову середню освіту учнів, згідно з вимогами Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 класи).

У Рихтівській гімназії можуть функціонувати групи продовжено дня.

1.10. Рихтівська гімназія забезпечує надання таких рівнів освіти:

- початкова освіта, яка відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікації;

- базова середня освіта, яка відповідає другому рівню Національної рамки кваліфікації;

Заклад освіти може організовувати такі форми здобуття освіти як екстернат та педагогічний патронаж.

Заклад освіти для здійснення статутної діяльності може на договірних засадах об’єднуватися з іншими юридичними особами, створюючи освітні, освітньо-наукові, наукові, освітньо-виробничі та інші об’єднання, кожен із учасників якого зберігає статус юридичної особи.

 

 

1.11. Головною метою закладу освіти є надання якісних освітніх послуг, забезпечення Державного стандарту, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, як найвищої цінності, її інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

-            вільне володіння державною мовою;

-            здатність спілкуватися іноземними мовами;

-  математична компетентність;

-  компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

-  інноваційність;

-  екологічна компетентність;

-  інформаційно-цифрова компетентність;

-  навчання впродовж життя;

-  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; 

-  культурна компетентність;

-  підприємливість та фінансова грамотність;

-  інші компетентності, передбачені Державним стандартом освіти.

1.12.        Пріоритетними завданнями закладу освіти є:

-            забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту;

-            виховання громадянина України;

-            виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мов, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

-            формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

-            виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

-            розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

-            виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

-            створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

-            створення умов для опанування учнями знань понад державний мінімум;

-            здійснення науково-практичної підготовки талановитої молоді;

-            надання учням можливостей для реалізації індивідуальних, творчих потреб, забезпечення умов для оволодіння практичними уміннями і навичками наукової, дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької, раціоналізаторської діяльності, певного рівня професійної підготовки;

-            пошук і відбір для навчання талановитої молоді;

-            оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.

1.13.                      Заклад освіти самостійно приймає рішення та здійснює освітню діяльність в межах автономії, обсяг якої визначається Законом України «Про повну загальну середню освіту», спеціальними законами та цим Статутом.

1.14.                      Мовою навчання і виховання у закладі освіти є державна мова.

1.15.                      Автономія закладу освіти визначається його правом:

-            брати участь в установленому порядку в моніторингу якості освіти;

-            проходити в установленому порядку громадську акредитацію закладу;

-            самостійно визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу;

-            самостійно формувати освітню програму;

-            на основі освітньої програми розробляти навчальний план, в тому числі в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні навчальні плани;

-            планувати власну діяльність та формувати стратегію розвитку закладу освіти;

-            спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

-            використовувати різні форми морального стимулювання та матеріального заохочення до педагогічних працівників, здобувачів освіти, інших учасників освітнього процесу у порядку визначеному чинним законодавством;

-            розпоряджатися рухомим і нерухомим майном згідно з законодавством України та цим Статутом;

-            залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;

-            розвивати власну матеріально-технічну базу та соціальну базу (спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів);

-            впроваджувати експериментальні програми;

-            самостійно забезпечувати добір і розстановку кадрів;

-            відповідного до власного Статуту утворювати, реорганізовувати та ліквідовувати структурні підрозділи;

-            встановлювати власну символіку та атрибути;

-            користуватись пільгами, передбаченими державою;

-            брати участь у роботі міжнародних організацій, асоціацій і рухів у проведенні науково-дослідницької, експериментальної, пошукової, просвітницької роботи;

-            здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству.

1.16.                      Заклад освіти зобов’язаний:

-            реалізовувати положення Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у галузі освіти;

-            здійснювати освітню діяльність на підставі ліцензії, отриманої у встановленому законодавством порядку;

-            задовольняти потреби громадян, що проживають на території обслуговування закладу освіти, в здобутті базової середньої освіти;

-            за потреби створювати інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

-            забезпечувати єдність навчання та виховання;

-            створювати власну науково-методичну і матеріально-технічну базу;

-            проходити плановий інституційний аудит у терміни та в порядку визначеним спеціальним законодавством;

-            забезпечувати відповідність рівня загальної середньої освіти Державним стандартам загальної середньої освіти;

-            охороняти життя і здоров’я здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників закладу освіти;

-            додержуватись фінансової дисципліни, зберігати матеріальну базу;

-            забезпечувати видачу здобувачам освіти документів про освіту встановленого зразка;

-            здійснювати інші повноваження делеговані засновником або уповноваженим ним органом управління освітою.

1.17.                      У закладі освіти можуть створюватись та функціонувати:

-          структурний підрозділ ( початкова школа);

-          методичні об’єднання педагогічних працівників;

-          психологічна служба;

1.18.                      У закладі освіти можуть бути створені та функціонувати:

 -  спортивні секції, методична рада закладу, творчі групи;

 - дошкільне відділення;

 - інші у разі потреби відповідно до чинного законодавства.

1.19.                      Медичне обслуговування здобувачів освіти здійснюється медичними працівниками, які входять до штату закладу освіти або штату закладів охорони здоров’я у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

1.20.                      Взаємовідносини закладу освіти з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

 

2.    ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

2.1.         Освітня діяльність у закладі освіти проводиться на підставі ліцензії, що видається органом ліцензування відповідно до законодавства.

2.2.         Основним документом, що регулює освітній процес, є освітня програма, що розробляється на основі типових  освітніх програм, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України або альтернативних освітніх програм, розроблених закладом освіти чи іншими суб’єктами освітньої діяльності, науковими установами, фізичними чи юридичними особами та затвердженими відповідно чинного законодавства про освіту.

Освітня програма, за рішенням педагогічної ради, може бути наскрізною або для окремих рівнів освіти.

Для осіб з особливими освітніми потребами освітня програма закладу освіти може мати корекційно-розвитковий складник.

Освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу освіти і затверджується наказом директора.

На основі власної освітньої програми заклад освіти складає та затверджує річний навчальний план, що конкретизує організацію освітнього процесу.

2.3.           Освітній процес у закладі освіти здійснюється за груповою (денною) формою навчання. З урахуванням освітніх запитів, у школі відповідно до чинного законодавства, організовується дистанційна та індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) форми навчання.

2.4.           Освітній процес у закладі освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Якщо 1 вересня припадає на вихідний день, навчальний рік розпочинається у перший за ним робочий день.

2.5.           Структура та тривалість навчального року, навчального тижня, режим роботи закладу освіти, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу у межах часу, передбаченого освітньою програмою, робочим навчальним планом та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей.

Режим роботи закладу освіти визначається педагогічною радою на основі нормативно – правових актів, затверджується директором за погодженням з відповідною територіальною установою Держпродспоживслужби України.

Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

Під час літніх канікул адміністрація закладу освіти сприяє організації відпочинку дітей, в тому числі із соціально вразливих сімей, у таборах оздоровлення.

2.6.            Тривалість уроків у закладі освіти становить: у перших класах – 35

хвилин, у других-четвертих класах – 40 хвилин, в 5-9 класах-45 хв.

2.7.            Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно  до робочого навчального плану з дотриманням санітарно-гігієнічних та педагогічних умов відповідно до робочого навчального плану і затверджується директором закладу.

2.8.            Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у закладі освіти проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття, гуртки, секції і заходи, що передбачені окремим розкладом, спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

2.9.             У закладі освіти можуть надаватись платні освітні та інші послуги, перелік яких затверджує Кабінет Міністрів України.

2.10.                      У закладі освіти ведеться поточне, тематичне, семестрове та річне (підсумкове) оцінювання знань учнів. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили початкову школу (І ступінь), гімназію (ІІ ступінь), вимогам Державних стандартів здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Зміст, форми і порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Міністерством освіти і науки України.

2.11.                      Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

2.12.                      Невід’ємною складовою освітнього процесу у закладі освіти є виховний процес. Педагогічні працівники школи в рамках освітнього процесу забезпечують єдність навчання, виховання і розвитку учнів.

2.13.                      Зарахування та відрахування учнів закладу освіти здійснюється згідно з Порядком зарахування, відрахування учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України. Директор закладу освіти ознайомлює батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу освіти, його Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, які регламентують організацію освітнього процесу.

2.14.                      Переведення учнів (вихованців) до наступного класу здійснюється відповідно до Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.

2.15.                      Випускникам, які здобули початкову освіту, видається відповідний документ про освіту.

 

3.         УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

3.1.   Учасниками освітнього процесу в закладі освіти є:

-  діти дошкільного віку (вихованці);

-  учні(здобувачі освіти);

-  директор;           

-  педагогічні працівники;

-  інші спеціалісти (працівники школи);

-  батьки або особи, які їх замінюють;

-  фізичні особи, які проводять освітню діяльність.

3.2.  Статус  учасників освітнього процесу, їхні права, обов’язки, трудові відносини (призначення і звільнення з посади), навантаження та інші види діяльності, атестація, тощо, визначаються законодавством про освіту, працю, охорону здоров’я, іншими нормативно-правовими актами, цим статутом, правилами внутрішнього розпорядку школи.

3.3.  Учні (вихованці) мають право на:

-            індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

-            на доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої освіти відповідно до стандартів освіти;

-            на вибір форми позашкільних та позакласних занять;

-            якісні освітні послуги;

-            справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

-            відзначення успіхів у своїй діяльності;

-            свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової  діяльності тощо;

-            безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

-            повагу людської гідності;

-            захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

-            користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

-            доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

-            особисту або через своїх законних представників участь у громадському самоврядуванні;

-            інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення;

-            особи, які здобувають повну загальну освіту в закладі освіти не за місцем проживання, на період навчання забезпечуються  підвезенням.

3.4.  Учні (вихованці) зобов’язані:

-            виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених Державним стандартом для відповідного рівня освіти;

-            оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

-            поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

-            відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля, майна закладу;

-            дотримуватися статуту, інших установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);

-            повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

3.5.  Учні  мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством про освіту.

3.6.  Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

3.7.  Для учнів за рішенням педагогічної ради можуть встановлюватися різні види морального стимулювання та матеріального заохочення, передбачені Міністерством освіти  і науки України, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та школою.

3.8.  Заклад освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів.

3.9.  Учні закладу освіти забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється медичними працівниками дільничної амбулаторії.

Заклади охорони здоров’я щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд учнів, моніторинг і корекція стану здоров'я, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладі освіти.

3.10.                      У закладі освіти організовується харчування учнів. Відповідальність за організацію харчування, додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм покладається на уповноважений орган та директора закладу освіти. Норми та порядок організації харчування учнів встановлюються Кабінетом Міністрів України.

3.11.                      Контроль за охороною здоров'я та якістю харчування учнів проводиться органами охорони здоров'я.

3.12.                      Педагогічними працівниками закладу освіти можуть бути особи, які дотримуються норм академічної доброчесності, особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки.

3.13.                       Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами України та  прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього розпорядку. Трудові відносини між керівництвом закладу освіти та педагогічними працівниками можуть бути виражені у формі безстрокового та строкового трудових договорів та у формі контракту.

3.14.                      Педагогічні працівники закладу освіти та інші особи, які залучаються до освітнього процесу, мають право на:

-            академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

-            педагогічну ініціативу;

-            розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;

-            користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою школи та послугами його структурних підрозділів;

-            підвищення кваліфікації, перепідготовку;

-            вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб'єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

-            доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

-            відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

-            справедливе та об'єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

-            захист професійної честі та гідності;

-            безпечні і нешкідливі умови праці;

-            участь у громадському самоврядуванні школи;

-            участь у роботі колегіальних органів школи.

3.15.                      Педагогічні працівники та інші особи, які залучаються до освітнього процесу зобов’язані:

-            постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

-            виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;

-            сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;

-            дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання учнями  в освітньому процесі;

-            дотримуватися педагогічної етики;

-            поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

-            настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

-            формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

-            виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

-            формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

-            захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладу освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;

-            додержуватися установчих документів та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, виконувати свої посадові обов’язки.

3.16.                      Педагогічні працівники несуть персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, позакласних, позашкільних заходів та протягом усього перебування їх у закладі під час освітнього процесу.

3.17.                       Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників закладу освіти визначається на підставі законодавства і затверджується наказом директора закладу освіти. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається освітньою програмою або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

3.18.                      Робочий час педагогічних працівників визначається навчальним розкладом, посадовими обов’язками, та діючими правилами внутрішнього трудового розпорядку.

3.19.                      Атестація педагогічних працівників є обов'язковою і здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» та в порядку, затвердженому  Міністерством освіти і науки України.

3.20.                      Сертифікація педагогічних працівників відбувається на добровільних засадах виключно за його ініціативою та відповідно до Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

3.21.                      Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку закладу освіти, не виконують посадових обов’язків, умови колективного та трудового договорів або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до вимог чинного законодавства України.

3.22.                      Професійний розвиток та щорічне підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти здійснюється відповідно до чинного законодавства про освіту.

3.23.                      Педагогічні працівники мають також інші права та обов'язки, передбачені законодавством, колективним договором, трудовим договором, правилами внутрішнього розпорядку та посадовою інструкцією.

3.24.                      Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.

3.25.                      У закладі освіти, за рішенням педагогічної ради та наказу директора, за рахунок власних надходжень та інших джерел, не заборонених законодавством, може встановлюватися педагогічним працівникам доплата, надбавки, премії та інші види заохочень.

3.26.                       Прийняття та звільнення з роботи педагогічних та господарсько-обслуговуючого персоналу закладу освіти здійснює директор згідно з чинним законодавством. Їхні права та обов’язки регулюються трудовим законодавством, цим статутом, посадовими інструкціями  та правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти.

3.27.                      Батьки учнів та особи, які їх замінюють мають право:

-            захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси учнів;

-            звертатися до закладу освіти, органів управління освітою з питань освіти;

-            обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

-            брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

-            брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

-            отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (та дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

3.28.                      Батьки учнів та особи, які їх замінюють зобов’язані:

-            виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

-            сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

-            поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

-            дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

-            формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

-            настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

-            формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

-            виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

-            дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності);

3.29.                      За невиконання учасниками освітнього процесу своїх обов'язків, порушення статуту закладу освіти на них можуть накладатися дисциплінарні стягнення, встановлені чинним законодавством, зазначеним статутом і правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.

3.30.                      Представники громадськості мають право на:

-            обирати й бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

-            керувати учнівськими об’єднаннями  за інтересами й гуртками, секціями;

-            сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню закладу освіти;

-            проводити консультації для педагогічних працівників;

-            брати участь в організації освітнього процесу.

3.31.                      Представники громадськості зобов’язанні дотримуватися Статуту закладу освіти, виконувати рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насилля, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.

 

4.         УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ

 

4.1.Управління закладом освіти здійснює:

- засновник;

- уповноважений орган - у межах галузевих повноважень;

- директор школи;                                

- педагогічна рада школи.

Органи самоврядування мають право брати участь в управлінні закладом освіти у порядку та межах визначених чинним законодавством про освіту та цим статутом.

4.2.Безпосереднє управління закладом освіти здійснює його директор і несе відповідальність за  виконання обов’язків, визначених законодавством, установчими документами закладу освіти і контрактом.

У разі тимчасової відсутності директора (відрядження, хвороба, відпустка або інші поважні причини) його обов’язки виконує заступник  директора або інша особа, на яку наказом директора покладені обов’язки.

У разі неможливості видання наказу директора про виконання його обов'язків, покладання виконання обов’язків директора здійснюється наказом уповноваженого органу.

4.3.Директор закладу освіти призначається на посаду та звільняється з посади засновником на основі конкурсу у відповідності до  Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти затвердженого засновником, яке розроблене відповідно до Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України.

При призначенні на посаду з директором укладається контракт, у якому визначаються права, строк найму, умови його матеріального та соціального забезпечення, з урахуванням гарантій, передбачених чинним законодавством України, обов’язки і відповідальність перед засновником та трудовим колективом закладу освіти.

У разі звільнення директора або неможливості виконання ним своїх обов’язків з інших причин, начальник відділу освіти своїм наказом призначає тимчасово виконуючого обов’язки директора на період до призначення директора в порядку, встановленому чинним законодавством України.

4.4.Директор закладу освіти:

-            організовує діяльність закладу освіти;

-            здійснює керівництво та контроль за діяльністю закладу освіти;

-            вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

-            несе повну відповідальність за стан збереження майна закладу освіти;

-            діє без довіреності в межах повноважень, передбачених чинним законодавством та установчими документами;

-            укладає правочини, угоди з юридичними та фізичними особами, представляє заклад освіти у всіх державних органах, на підприємствах, в установах і громадських організаціях;

-            призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового та кваліфікаційного рівня;

-            забезпечує організацію освітнього процесу та здійснює контроль за виконанням освітніх програм;

-            забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

-            забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю школи;

-            сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;

-            сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

-            забезпечує своєчасну сплату податків, зборів, інших загальнообов’язкових платежів, своєчасну виплату заробітної плати;

-            створює необхідні умови для проведення позакласної роботи, організації безпечної життєдіяльності учнів;

-            забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних вимог, протиепідемічних правил та норм, протипожежної безпеки та правил техніки безпеки;

-            забезпечує права учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

-            підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів та учнів;

-            дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств, установ, а також організацій, зареєстрованих у порядку встановленому законодавством України, в освітньому процесі, керівництві дитячими об’єднаннями за інтересами;

-            розпоряджається у встановленому порядку майном і коштами закладу освіти;

-            контролює дотримання режиму роботи закладу освіти, організацію харчування і медичного обслуговування учнів;

-            організовує різні форми співпраці з батьками учнів або особами, які їх замінюють;

-            видає у межах компетенції накази, контролює їх виконання;

-            щороку звітує про роботу закладу освіти на загальних зборах колективу;

-            здійснює інші повноваження, відповідно до чинного законодавства України та цього статуту.

4.5.Колегіальним органом управління закладом освіти є педагогічна рада, яку очолює директор. До складу педагогічної ради входять педагогічні працівники та інші спеціалісти. У засіданнях педагогічної ради можуть брати участь із дорадчим голосом представники Кам’янець-Подільської міської ради та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів Кам’янець-Подільської міської ради, підприємств, установ, громадських організацій, батьки або особи, які їх замінюють.

4.6.Педагогічна рада закладу освіти:

-            планує роботу та формує стратегію розвитку закладу освіти;

-            схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу освіти та оцінює результативність її  виконання;

-            формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

-            розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

-            приймає рішення щодо переведення учнів до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

-            обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

-            розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;

-            ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу освіти та інших учасників освітнього процесу;

-            розглядає питання щодо відповідальності учнів, працівників закладу освіти та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

-            має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу освіти та проведення громадської акредитації закладу освіти;

-            розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом закладу освіти до її повноважень.

Рішення педагогічної ради вводяться в дію наказами директора закладу освіти.

4.7.Організація діяльності та повноваження педагогічної ради визначаються чинним законодавством про освіту та положенням про педагогічну раду, яке затверджується директором закладу освіти.

4.8.Робота педагогічної ради планується у довільній формі відповідно до потреб закладу освіти. Кількість засідань педагогічної ради  визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.

4.9.Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання освітнього процесу.

4.10.                    У закладі освіти можуть створюватися та функціонувати:

-            методичні об'єднання вчителів (комісії);

-            динамічні, творчі групи;

-            методична рада.

4.11.                      Планування діяльності закладу освіти здійснюється самостійно. Найголовніші питання роботи закладу освіти відображаються у перспективному і річному планах. Перспектива розвитку закладу освіти визначається у стратегії розвитку закладу освіти.

4.12.                       Громадське самоврядування в закладі освіти - це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти.

Громадське самоврядування в закладі освіти здійснюється на принципах, визначених Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту».

У закладі освіти за ініціативи учасників освітнього процесу можуть діяти:

-            органи самоврядування працівників;

-            органи самоврядування учнів;

-            органи батьківського самоврядування;

-            інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

Вищим органом громадського самоврядування закладу освіти є загальні збори колективу.

4.13.                      Загальні збори колективу скликаються не менше одного разу на рік.

4.14.                      Загальні збори є правомірними, якщо у їх роботі бере участь не менше половини колективу. Рішення приймається більшістю голосів присутніх.

4.15.                      Право скликати загальні збори мають представники трудового колективу, якщо за це висловилось не менше третини від їх загальної кількості, директор закладу освіти.

4.16.                      Загальні збори розглядають:

-            звіти директора закладу освіти;

-            питання освітньої, методичної, фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

-            основні напрями вдосконалення освітнього процесу, інші найважливіші напрями діяльності;

-            пропозиції щодо стимулювання праці директора та заступників директора,  педагогічних працівників;

-            здійснюють інші повноваження, передбачені законодавством України та цим статутом.

4.17.                      У закладі освіти відповідно до вимог чинного законодавства України укладається колективний договір між директором та трудовим колективом.

4.18.                       Право на укладання колективного договору від імені власника майна або уповноваженого ним органу надається директору закладу освіти, з однієї сторони, і однією або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом закладу освіти органами, а у разі відсутності таких органів представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом, з іншої сторони.

4.19.                       Колективний договір регулює виробничі, трудові і соціально-економічні відносини трудового колективу з керівництвом закладу освіти, питання охорони праці, стратегії розвитку закладу.

 

5.              ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

5.1. Заклад освіти формує відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднює таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

5.2. Заклад освіти забезпечує на офіційному веб-сайті закладу відкритий доступ до такої інформації та документів:

-            статут закладу освіти;

-            ліцензії на провадження освітньої діяльності;

-            сертифікати про акредитацію освітніх програм;

-            структура та органи управління закладом освіти;

-            кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

-            освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

-            територія обслуговування, закріплена за закладом освіти;

-            фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;

-            мова (мови) освітнього процесу;

-            наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

-            матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

-            результати моніторингу якості освіти;

-            річний звіт про діяльність закладу освіти;

-            правила прийому до закладу освіти;

-            умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

-            перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

-            інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

5.3. Заклад освіти оприлюднює на своєму веб-сайті кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих публічних коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством. Інформація та документи, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено спеціальними законами.

 

6.              МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

 

6.1.  Майно закладу освіти становлять основні фонди, оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі закладу освіти. Майно закладу освіти перебуває у комунальній власності Кам’янець-Подільської міської ради та закріплено за закладом освіти на праві оперативного управління.

6.2.  Реалізуючи право оперативного управління, заклад освіти володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, з обмеженням, визначеним у цьому статуті та за згодою Кам’янець-Подільської міської ради.

6.3.  Джерелами формування майна закладу освіти є:

-            майно, передане йому Кам’янець-Подільською міською радою;

-            кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються на умовах, визначених чинним законодавством України;

-            кошти місцевого бюджету;

-            безоплатні, благодійні внески, пожертвування тощо фізичних, юридичних осіб, дари, а також майно, передане за заповітом, не заборонені законодавством;

-            майно, придбане в інших юридичних і фізичних осіб у порядку, встановленому чинним законодавством України;

-            інші джерела, не заборонені законодавством України.

6.4.  Заклад освіти відповідно до чинного законодавства України користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

6.5.  Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна здійснюється у випадках, передбачених чинним законодавством України.

6.6.  Збитки, завдані закладу освіти внаслідок порушень його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.

6.7.  Заклад освіти є неприбутковою організацією.

 

7.             ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ

                                                                                                      

7.1.  Фінансово-господарська діяльність закладу освіти здійснюється на основі його кошторису, затвердженого засновником.

7.2.  Джерелами формування кошторису закладу освіти є:

-            кошти субвенції з державного бюджету;

-            кошти місцевого бюджету;

-            кошти, отримані за надання платних послуг, що надаються у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України;

-            кошти фізичних, юридичних осіб;

-            доходи від оренди приміщень, споруд, обладнання;

-            безоплатні, благодійні внески, пожертвування фізичних і юридичних осіб, дари, а також майно, передане за заповітом;

-            інші кошти, отримані на підставах, не заборонених законодавством України.

7.3.  Відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених МОН, директор закладу освіти формує та затверджує штатний розпис та тарифікацію педагогічних працівників школи.

7.4.  У школі створюється фонд загального обов’язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб здобувачів освіти за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі, не менше трьох відсотків витрат на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел, що не заборонені законодавством України.

7.5.  Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку закладу освіти у відповідній установі і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором.

7.6.  Облік і використання коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюється закладом освіти відповідно до законодавства України. Витрачання коштів фонду здійснюється згідно з наказом директора.

7.7.  Контроль за правильним витрачанням коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюють органи, уповноважені законодавством України та засновник.

7.8.  Заклад освіти за погодженням із засновником має право укладати правочини про співробітництво з іншими закладами освіти, юридичними та фізичними особами

7.9.  Централізована бухгалтерія уповноваженого органу здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну звітність відповідно до чинного законодавства України.

7.10.                       Директор несе персональну відповідальність за надання достовірної первинної документації до уповноваженого органу. Начальник та головний бухгалтер уповноваженого органу несуть персональну відповідальність за додержанням порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку та статистичної звітності.

 Аудит та перевірка фінансової діяльності закладу освіти здійснюється згідно з чинним законодавством України.

 

8.         МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

 

8.1.       Заклад освіти має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з органами управління освітою та закладами освіти інших країн, міжнародними організаціями, фондами у встановленому законодавством порядку.

8.2.       Заклад освіти та педагогічні працівники, здобувачі освіти можуть брати участь у реалізації міжнародних проектів та програм.

 

9.         КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

9.1.   Державний нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу освіти здійснюється з метою реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти та спрямований на забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти та освітньої діяльності.

9.2.   Державний нагляд (контроль) за діяльністю закладу освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та її територіальними органами відповідно до Закону України «Про освіту».

Центральний орган виконавчої влади із забезпечення якості освіти та його територіальні органи проводять інституційний аудит закладу освіти відповідно до Закону України «Про освіту» і позапланові перевірки у порядку передбаченого Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»

9.3. Єдиним плановим заходом державного нагляду (контролю) за освітньою діяльністю закладу освіти є інституційний аудит закладу, що проводиться один раз на 10 років центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти.

Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов.

Позаплановий інституційний аудит може бути проведений за ініціативою засновника, керівника закладу освіти, педагогічної ради, вищого колегіального органу громадського самоврядування (загальних зборів або конференції), піклувальної (наглядової) ради закладу освіти у випадках передбачених чинним законодавством.

9.4. Громадський нагляд (контроль) за освітньою діяльністю закладу освіти здійснюється суб’єктами громадського нагляду (контролю) відповідно до Закону України «Про освіту».

9.5. Результати інституційного аудиту оприлюднюються на сайтах закладу освіти, засновника та органу, що здійснював інституційний аудит.

9.6.Заклад освіти, що має чинний сертифікат про громадську акредитацію закладу освіти, вважається таким, що успішно пройшов інституційний аудит у плановому порядку.

9.7. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа (управління освіти):

-            здійснює контроль за дотриманням установчих документів заклад освіти;

-            здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти.

-            здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

 

10.     ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

 

10.1.                       Шкода, заподіяна учнями закладу освіти, відшкодовується відповідно до законодавства України.

10.2.                      Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

 

11.     ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

11.1. Припинення діяльності закладу освіти здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках передбачених законодавством України – за рішенням суду.

Рішення про реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу освіти приймається Кам’янець-Подільською міською радою Хмельницької області у порядку, встановленому чинним законодавством.

При реорганізації, ліквідації чи перепрофілюванні (зміні типу) закладу освіти його працівникам, здобувачам освіти, гарантовано дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства з питань праці та освіти.

11.2. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

11.3.Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу освіти, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

11.4.У випадку реорганізації права та зобов’язання закладу освіти переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначних навчальних закладів.

11.5.У разі ліквідації закладу освіти його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідно до виду або захованості до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність неприбуткової організації.

 

12.     ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ

 

12.1.                      Зміни і доповнення до цього статуту затверджуються рішенням сесії Кам’янець-Подільської міської ради та реєструються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

12.2.                      Питання, не врегульовані даним Статутом, вирішуються в порядку, визначеному чинним законодавством України.     

 

 

 

 

 

   Директор    гімназії                                                                                         Данилюк В.В.

Режим роботи школи на 2021-2022 н.р.

Погоджено                                                                                                   Затверджено

В.О. Начальника  Кам’янець-Подільського                                                               Директор гімназії

управління Головного     управління                                          

Держпродспоживслужби в Хмельницькій обл.                                                     __________________ Данилюк В.В.

______________________________  Оржеховська Л.В.

 

Режим  роботи

 Рихтівської  гімназії на  2021 – 2022н.р.

 

Відповідно   до  статті  16 Закону  України«Про  загальну  середню  освіту» 2021-2022

навчальний  рік  розпочинається  1  вересня  і  закінчується не  пізніше  1  липня.

 

1.       Навчальні  заняття  організовуються  за  семестровою  системою:

I семестр  – з   1 вересня 2021 р. - 24 грудня 2021 р.;

II семестр – з  10 січня 2022 р.- 03 червня 2022 р.

 

2.      Впродовж  навчального  року  для  учнів  проводяться  канікули :

Осінні канікули: з 27 жовтня 2021р. до 31 жовтня 2021 р.

Зимові канікули: з 25 грудня 2021 р. до 09 січня 2022 р.

Весняні канікули: з 26 березня 2022 р. до 3 квітня 2022 р.

 

3.      Тривалість  навчального  року  в  гімназії  175  робочих  днів .

            Початок  занять 5-9 класів  08. 30 .

урок

дзвінок на урок

дзвінок з уроку

урок

дзвінок на урок

дзвінок з уроку

1.

8.30

9.15

4

11.40

12.25

9.15 – 9.20 – лунає Гімн України

5

12.35

13.20

2.

9.30

10.15

6

13.30

14.15

3.

10.35

11.20

7

14.25

15.10

Робота гуртків і секцій з 15.20 - 16.30

Початок занять 1-4 класів 8.50

урок

дзвінок на урок

дзвінок з уроку

урок

дзвінок на урок

дзвінок з уроку

1.

8.50

9.35

4

11.55

12.40

9.15 – 9.20 – лунає Гімн України

5

12.50

13.35

2.

9.45

10.30

 

 

 

3.

11.00

11.45

 

 

 

 

4.       Тривалість  уроків :  у  1  кл – 35 хв; 2-4  кл-  40 хв; 5  - 9  кл -  45  хв.

5.      Тривалість  перерв  між  уроками  -  10  хвилин , дві  великі  перерви  по  20  хв. та 30 хв.  для

    харчування  учнів :

10.30- 10.45 – обід учнів 3-4 класів; 10.45-11.00 обід учнів 1-2 класів; 11.20-11.40 обід учнів 5-9 класів

6.      Встановити обов’язкове щоденне вологе прибирання з дез.розчинами по класах, коридорах, спорт кімнаті на перервах після 2 та 3 уроків і по закінченню занять.

 

7.      Встановити тривалість навчального тижня відповідно до робочого навчального плану  5 днів

 

 

Перевірив:

Download
Режим роботи 2018-2019.pdf
Adobe Acrobat Document 663.5 KB

Вибір підручників для 5 класу

Download
Вибір підручників для 5 класу
ПРОТОКОЛ №4.FR10.pdf
Adobe Acrobat Document 1.0 MB
Download
Статут Рихтівської ЗОШ
Статут.FR10.pdf
Adobe Acrobat Document 8.0 MB
Download
Виписка з ЄДРПОУ
Виписка з ЄДРПОУ.FR10.pdf
Adobe Acrobat Document 1.0 MB
Download
Відомості з ЄДРПОУ
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
Adobe Acrobat Document 1'001.4 KB
Download
Результати атестації Рихтівської ЗОШ
Атестація ЗОШ Рихта.FR10.pdf
Adobe Acrobat Document 866.8 KB
Download
evakuatsiya.pdf
Adobe Acrobat Document 372.9 KB
Download
grady-obstrily.pdf
Adobe Acrobat Document 269.1 KB
Download
reanimatsiya-poterpilogo.pdf
Adobe Acrobat Document 146.9 KB
Download
sylna-krovotecha.pdf
Adobe Acrobat Document 202.4 KB
Download
teroryzm.pdf
Adobe Acrobat Document 270.1 KB
Download
zahystni-sporudy.pdf
Adobe Acrobat Document 353.1 KB